Monday 3 March 2014

Moda na dodeli Oskara

Ćao :)
Mogu vam reći da su me neke odevne kombinacije na dodeli Oskara oduševile!
Bilo je puuuno svetlucavih kreacija i haljina pastelnih boja u kojima su neke glumice zablistale ,a što se tiče muškaraca, Jared Leto je izgledao savršeno u crno - belom odelu sa crvenom leptir - mašnom.
Umerenost, prirodna lepota i elegancija su dominirale sinoć, a meni su se najviše svidele haljine koje su nosile
Sandra Bullock , Jennifer Lawrence i Angelina Jolie.
Pogledajte fotografije i uverite se sami :)
Ko je po vama bio najlepše obučen?



2 comments:

  1. Super ti je post!
    Moram da ti se pohvalim i da ti kazem da mi je stigla ogrlica koju sam osvojila na giveaway - u kod tebe na blogu. Ogrlica je predivna i jako mi je drago sto sam je bas ja osvojila :)
    Danica

    ReplyDelete