Wednesday 26 February 2014

Šta čitate ovog meseca? :)

Zdravo :)
Ne znam za vas, ali ja obožavam da čitam. Bukvalno mogu ceo dan da provedem čitajući. Naravno da ne volim da čitam sve knjige.Volim da čitam dnevnike, putopise i romane. Omiljene spisateljice su mi Sara Mlinovski, Danijela Stil, Luiz Renison i Keti Hopkins,a omiljeni pisac mi je Gijom Muso.
Ako volite da čitate, ovaj post je kao stvoren za vas :)
Za vas sam izabrala nekoliko knjiga koje su se meni mnogo svidele :)

1. Bezazlene laži - Keti Hopkins
Knjiga je jako zanimljiva i stvorena je za tinejdžerke. Ušla sam u knjižaru da kupim rokovnik,a izašla sa ovom knjigom :D Moram da priznam da su me korice knjige osvojile na prvi pogled i da sam je zbog toga kupila. OVDE možete pročitati nešto više o knjizi.

BEZAZLENE LAŽI


2. Vrati mi se - Gijom Muso
Moja mama obožava ovog pisca. Dugo sam gledala ovu knjigu na policama naše kućne biblioteke, ali sam tek pre nekoliko nedelja odlučila da je pročitam, i , moram da priznam - oduševljena sam na koji način Gijom opisuje neke događaje. OVDE možete pročitati nešto više o knjizi.

VRATI MI SE


3. Ispovesti Džordžije Nikolson - Luiz Renison
Mnoge moje drugarice su hvalile ove knjige, ali nikada nisam obraćala pažnju na to. Onda sam ugledala ceo komplet ovih knjiga koje su bile na sniženju i kupila ih. Trebalo mi je 15 dana da ih sve pročitam (Ima ih 9) i dok sam čitala, imala sam osećaj da se svi događaji dešavaju meni ,a ne Džordžiji. :) OVDE možete pročitati nešto više o mojoj omiljenoj knjizi iz celog serijala.

 da me sada neko vidi


2 comments:

  1. Super post, retko kad neko piše o knjigama......
    sweetsunshinesmile.wordpress.com <--------- moj blog

    ReplyDelete