Friday 14 March 2014

Bourjois 3D Effect Lip Gloss - Moji utisci


Ćao :)
Nedavno sam kupila Bourjois 3D Effect sjaj za usne, pa sam rešila da vam u najkraćim crtama prenesem moje utiske o ovom proizvodu.



600 × 494 - makeup-n-cosmetics.com

U drogerijama ih ima u nekoliko nijansi, ali ja sam se odlučila za ovu koja nosi naziv Brun Poetic 33.
Proizvod ne sadrži paraben, a obogaćen je mikro kristalima voska za bolji sjaj. Bočica sadrži 5.7 ml i mislim da će mi dugo trajati.
Ono što mi se posebno sviđa kod ovog proizvoda je četkica. Umesto klasičnog aplikatora, postoji mala četkica zbog koje se sjaj lakše i preciznije nanosi.



Ono što mi se ne sviđa je tekstura. Sjaj je malo lepljiv i to mi smeta, ali ne u tolikoj meri.
Ne nanosim ga svakog' dana jer obično koristim AURA sjajeve.
Cena je 1.199 dinara i mislim da je sasvim okej za ovu cenu.

Dakle, ovaj sjaj vam pruža :

* Laganu teksturu koja reflektuje svetlost.
* Hranljivo, zaštitno dejstvo balzama.                                    
* Osmočasovnu hidrataciju
* Mikrokristalni voskovi za sjaj.
* Vitamini C i E.
* Bez parabena.


500 × 294 - prettyseaeagle.wordpress.com


No comments:

Post a Comment