Friday 7 March 2014

3 pravila koja će vam pomoći da smršate

Ćao :)
Znam da mnoge tinejdžerke muku muče sa kilogramima. Ja tih problema nemam, visoka 162 cm i imam
42 kg, tako da sam i više nego zadovoljna svojom linijom.
Malo sam pretraživala na internetu i pronašla sam 3 pravila koja će vam pomoći da smršate.
Sva ova pravila se odnose na doručak,a iz iskustva znam da većina ljudi ne pazi šta jede za doručak (kupuju brzu hranu, grickalice ili jedu puuno testa).
Moram da napomenem da je jako važno da li se i ostali članovi porodice zdravo hrane, jer kao što svi znamo, sve naše navike potiču iz naših porodica. Kod mene u kući svi vode računa o zdravoj ishrani, pa se to prenelo i na mene :)


A sada da pređemo na temu ovog teksta :

1. Jedite rano

Naučnici su otkrili da doručak poboljšava metabolizam i čini da u toku dana budete manje gladni, pa kasnije manje i zdravije ručamo i večeramo. Kako bi vam telo brže sagorelo masti, jedite rano ujutru. Zbog škole moram da ustajem u 7 ujutru, pa čim se probudim popijem času mlake vode sa limunom. U 7 i 20 doručkujem kornfleks (mislim da se tako piše) bez onih dodataka kao što su čokolada ili voće. To jedem sa ''Fit'' jogurtom koji je zaista koristan za brz metabolizam. U školi za vreme velikog odmora (počinje u pola 10) pojedem malu integralnu kiflu i ''Frutabellu''.

2. Jedite dok ne budete siti

Neka vam doručak bude obilan da ne biste posle 2 ili 3 sata bili ponovo gladni. Hrana koja sadrži mnogo vlakana i mnogo proteina dobar je izbor, jer će vam dati neophodnu energiju. Pazite da doručak ne sadrži u sebi mnogo šećera. Okej, priznajem da ja delimično ne poštujem ovo pravilo. Moj doručak nije obilan, jer ja jednostavno ne mogu da jedem puno,ali to kasnije nadoknadim kad užinam u školi.

3. Ne preterujte

Veliki doručak će vas zasititi, ali nemojte da preterujete. Ne morate da pojedete baš sve što vam je servirano na tanjiru. Jedite umereno, onoliko koliko vam treba.

Savet plus : Umesto običnog (belog) hleba, koristite integralni hleb. Količinu slatkiša koju unosite svedite na minimum. Izbacite suvo voće iz ishrane, ima MNOGO kalorija. Umesto toga jedite bademe, lešnike , pistaće...

2 comments:

  1. Sta jedes za rucak i veceru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za ručak obavezno jedem pileću supu, a što se tiče glavnog jela, jedem piletinu ili ribu (obično lososa) sa krompir pireom.
      Što se tiče večere, tu jedem palačinke, picu , krofne ili nešto što ima puno kalorija :D
      Znam da večera ne treba da bude obilna, ali ja to pravilo ne poštujem i super mi je :)

      Delete