Tuesday 8 July 2014

Krstarenje internetom

Ćao :)
U ovom postu ću vam predstaviti moje omiljene sajtove i blogove. Uživajte! :)




1. KREATIVNE IDEJE
Ovaj blog sam nedavno otkrila i za kratko vreme mi je postao jedan od omiljenih. Imaju mnogo ideja koje su me oduševile! Blog možete pogledati OVDE

2. SOFIJIN KUTAK
Sofijin blog pratim već nekoliko meseci. Šarmantna, kreativna i zabavna, uvek mi ulepša dan svojim postovima i idejama. Njen blog možete pogledati OVDE

3. MOGU JA TO SAMA
Obožavam ovaj sajt na kome mogu da nađem puno DIY projekata i vesti o poznatim ličnostima, uvek imaju neke nove ideje i korisne savete. Sajt možete pogledati OVDE

4. BRAVO
Prvi regionalni teen portal, pogledam ga najmanje 10 puta dnevno. Portal možete pogledati OVDE

5. ISPOVESTI
Sigurna sam da svi znate za ovaj sajt. Ispovesti nekih ljudi me nasmeju, a neke rasplaču. Sajt možete pogledati OVDE


Naravno, ovo su samo neki od mojih omiljenih sajtova i blogova. Ako vas zanima još nešto, napisaću još jedan post koji je sličan ovom. :)

No comments:

Post a Comment