Monday 19 May 2014

BEZ POLAGANJA MALE MATURE 2014. - PETICIJA

Ćao :(
Verovatno ste svi svesni toga da je situacija u Srbiji veoma loša i da je mnogo dece ostalo bez domova. Sada svi oni žive u prihvatilištima i halama. Ostali su bez ičega, za 1 dan su izgubili sve. To znači da nemaju knjige, školski pribor i ostale stvari. Većina te dece ove godine završava osmi razred, a ovu katastrofu koja ih je zadesila nisu mogli ni da zamisle. Ove godine će učenici osmog razreda pored testova iz srpskog i matematike polagati i treći, odnosno, kombinovani test. Taj treći test već dodatno otežava situaciju. Kome je sada stalo do učenja najvažnijih datuma iz istorije, vežbanja zadataka iz fizike i hemije i učenja dugačkih lekcija iz biologije i geografije? Svi već znaju odgovor : TRENUTNO NIKOME NIJE STALO DO UČENJA VEĆ DO POMOĆI UGROŽENIM LJUDIMA!
Moje lično mišljenje je da ako ne mogu da ukinu polaganje male mature, mogu da ukinu treći test.
Druga opcija je da osmaci ove godine polažu malu maturu, a da se rezultati ukinu, čisto da ispoštujemo one ljude koji su sastavljali i štampali testove.
Na Fejsu sam pronašla link ove peticije, a sve što je potrebno je da napišete vaše ime, prezime, grad, državu i e-mail adresu. Ako ne želite da ljudi vide da ste baš vi potpisali peticiju, imate opciju za to. Kada to uradite, potvrdite da ste potpisali peticiju preko vašeg e-maila. Stići će vam e-mail u kome su vam objasnili kako to možete da uradite. Molim vas, vama je to 3 minuta, a nama osmacima to mnogo znači.
Peticiju možete potpisati OVDE .
Moji drugari i ja ćemo se odreći kupovine poklona za razrednu, a sav novac koji smo sakupili za njen poklon ćemo uplatiti na žiro račun ugroženih ljudi. Znam da se razredna neće ljutiti već će biti ponosna na nas jer smo izrasli u dobre i plemenite ljude.
U našoj školi smo organizovali humanitarnu akciju prikupljanja pomoći za ljude koji su žrtve poplava.
Zamolila bih vas da ako već ne možete da kupite stvari koje su potrebne, da barem pošaljete poruku na broj 1003, cena poruke je 100 dinara što uopšte nije mnogo.
Izvinite što sam se raspisala, morala sam.

P.S. Post sa frizurama za matursko veče ću objaviti za nekoliko dana jer me je ova tragedija baš potresla i nisam u stanju da razmišljam o tako nebitnim stvarima u ovakvom trenutku.

5 comments:

  1. Draga,
    Imam cerku koja je osmi razred (kao i ti) i koja je takodje protiv polaganja male mature, odnosno, zavrsnog ispita.
    U potpunosti se slazem sa svim ovim sto si napisala, svaka cast i tebi i tvojim drugarima!
    BRAVO!!!
    Sanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vam puno, drago mi je što i roditelji podržavaju ovu peticiju. :)

      Delete
  2. Osmak sam i stvarno mi je drago da vidim da postoji jos neko ko ima isto misljenje o maloj maturi i ovim nedacama koje su nas zadesile.
    SVE POHVALE ZA POST, NAJBOLJA SI, POZDRAV IZ SREMSKE MITROVICE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :)
      P.S. Kako je u Sremskoj Mitrovici?

      Delete
    2. Situacija nije baš sjajna, ali, šta je - tu je. Život ide dalje :)

      Delete