Wednesday 15 January 2014

Winterlicious TAG

Ćao :)
Pre nego što počnem, želim da se izvinim zbog toga što nisam objavila ni
jedan post u proteklih 7 dana. Imala sam problem sa internetom,ali sam to
rešila.

Za danas sam odlučila da uradim Winterlicious TAG. U originalu,sva pitanja
su na engleskom,ali sam ih ja prevela na naš jezik.


*1. Omiljeni zimski lak za nokte?*

Obožavam lakove za nokte i baš dosta vodim računa o svojim noktima i o tome
koliko su kvalitetni lakovi koje koristim,pa je moj omiljeni zimski lak za
nokte crveni Essie.


*2. Omiljeni zimski proizvod za usne?*
Imam dva omiljena proizvoda za usne.
Prvi je iz linije AVON Care i zove se Lip Treatment with royal jelly,a
drugi je Labello Vitamin Shake Cranberry & Raspberry. Vrlo sam zadovoljna
ovim proizvodima i svima ih toplo preporučujem.


*3. Odevni predmet koji sam najviše nosila u ovom periodu?*
S' obzirom na to da je kod nas u Srbiji pretoplo za ovo doba godine i da
uopšte ne moram da nosim zimsku jaknu da bi mi bilo toplo,ja sam se
odlučila za moj čupavi prsluk koji obožavam!


*4. Šal/ Ešarpa koju sam najviše nosila?*To je definitivno moja pink ešarpa,idealna je za ovaj period kada nije ni toplo ni hladno.


*5. Omiljena sveća?*
Na našem tržištu nema puno sveća poznatih brendova,ali kad god idem u
inostranstvo nabavim nekoliko takvih sveća. Moja omiljena je Christmas Eve
od Yankee Candle koja miriše predivno.


*6. Omiljeni zimski napitak?*
Kada se vratim iz škole ili iz šetnje,uvek popijem šolju tople čokolade sa
šlagom :)

*7. Omiljeni praznični film?*
Tokom praznika obavezno odgledam nekoliko filmova,a omiljen mi je Christmas
in July :)

*8. Omiljena praznična pesma?*
Last Christmas - Taylor Swift


*9. Omiljena praznična dekoracija?*
To su moje snežne kugle koje imam već 5-6 godina. Dobila sam ih od mame na
poklon i te kugle uvek stoje ispod jelke :)


*10. Šta se nalazi na vrhu tvoje liste želja?*
Eminemov novi album koji planiram da kupim uskoro :)


*11. Šta planiraš da uradiš ove zime?*
Hmm...verovatno ću da se posvetim sebi. Kad krene proleće imaću mnogo
obaveza i mislim da je ovo idealan period da se posvetim sebi i donesem
neke bitne odluke.

To je to što se tiče ovog Winterlicious TAG-a. Nadam se da vam se svidelo,a
ja ću se potruditi da pravim što više ovakvih postova! :*

P.S. Slike nisu htele da se ubace,ne znam zašto,ali sledeći put vam obećavam slike.

7 comments:

  1. Zasto si obrisala stari blog? Bio je predobar! Ovaj novi blog mi se jako svidja zato sto pises o lepoti,modi,kosi i ponekad o tvom zivotu. Sve najbolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stari blog sam obrisala zato što sam imala puno obaveza u školi i nisam imala vremena da objavim ni jedan post. Hvala :)

      Delete
  2. Jel mozes da mi kazes koliko si platila Labello Vitamin Shake i jel ima jos neki osim ovog sto ti imas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Platila sam ga 230 dinara u Liliju. Ima još jedan osim tog što ja imam, mislim da je taj drugi Acai & Wild apple. Za koji god da se odlučiš,nećeš se pokajati,stvarno su predobri.

      Delete
  3. koliko imas godina? svidja mi se nov dizajn bloga

    ReplyDelete
  4. izvrstan post:)),jako mi se svidja tvoj blog!

    ReplyDelete
  5. Za anonymus 08:32 - Imam 15 godina. Hvala puno <3

    Za beautylover-7694 - Hvala ti puno :)

    ReplyDelete